חלק ראשון- כותבים תודעה.
נפצח את תודעת הלקוחות שלכם.
נגדיר את הלקוח האידיאלי. נבין באלו טכניקות להשתמש כדי שהתוכן שעובד.
ניצור שפה ייחודית שמבטאת אתכם ואת הערכים שלכם
חלק שני- כותבים ומוכרים.
לכתוב מסרים שמושכים את הלקוחות הכי טובים עבורכם.
נבין איך נראה פוסט טוב. מה המרכיבים שלו ומה אסור לשכוח לפני שכותבים את המילה הראשונה.
נלמד לכתוב כותרות שתופסות את העין של הלקוחות שלכם.
נכיר סוגי פוסטים עיקריים ( מבשילים ומכירתיים) שאפשר לשכפל שוב ושוב כאלה שיגרמו ללקוחות שלכם לרצות להכיר אתכם יותר.
נלמד לכתוב סיפורים מעניינים ומרגשים שמחבר את הלקוחות שאלינו וגורמים לקנות בלי שדחפנו
חלק שלישי- כותבים שיגרה.
ליצר שיגרת כתיבה שמביאה לקוחות
לכתוב אסטרטגית תוכן שנתית כך שתדעי בדיוק מה את עומדת למכור לאורך השנה.
לתכנן את מהלכי מכירה שלכם ואת המסרים אותם צריך צריכים לכתוב כדי למכור
להבין איך למכור את המוצרים שלכם לאורך שנה שלמה