למה התוכן שלכם לא מביא לקוחות?

 

שאלה: כמה פעמים אתם חושבים לעצמכם :" איך אני יכולה לגרום ללקוחות לקנות ממני?"

ואז חשבתם  שאולי כדאי להתחיל לעבוד ערוץ שיווקי. להירשם לעוד סדנה שתלמד אתכם פלטפורמה חדשה שתעזור לכם להגיע לעוד לקוחות.

או אולי  ללכת לעוד יועץ שיווקי/עיסקי שייתן לכם רעיונות, כי אתם בבלאגן  נוראי ולא יודעים כבר מה לעשות.

האמת, לא משנה כמה פעמים ביום השאלה הזו עולה. מספיק אם היא עולה לפחות פעם אחת כדי שתבינו שבעצם זה לא משנה אם תוסיפי עוד ערוץ או עוד

פלטפורמה. מה שמשנה זה התוכן שאתם מעלים בו.

וכן, גם נטוורקינג, סרטונים,  פודקאסט, וובינרים זה ערוץ שאתם משתמשים בו במילים ( תוכן ) כדי להסביר למה לבוא דווקא אליכם.

ואם מה שמשנה זה תוכן. אז ברשותכם עוד שאלה:

כמה פעמים קורה לכם שאתם בטוחים שהתוכן שהעלתם מעניין, מלא ערך ותובנות אבל בסוף אחוז המעורבות בו היה כל כך נמוך שאתם אפילו חושבים למחוק אותו מהדף?

הסתכלתם מסביב, ראיתם שאין אף אחד ועניתם בכנות : קורה, גם קורה.

אז הנה קטע, אתם ממש לא לבד.

בעלי עסקים רבים רודפים כל הזמן אחרי הדבר הבא בשיווק במקום לעצור לרגע ולהבין שאם מה התוכן שלהם לא מעניין, זה לא משנה איפה הם פועלים.

למה התוכן שלכם לא מעניין אף אחד?

אבל מה שקורה לרוב זה שאני מוצאת את עצמי לפעמים מתאפקת מלכתוב לעסקים שקראתי את התוכן שלהם הודעה עם שאלה אחת : למה???

ברור לי שרגע לפני שאותם בעלי עסקים כתבו את מה שכתבו, הם היו בטוחים שיש שעומד להיות מדובר בפוסט מבריק.

כזה שכולם יקראו, ומיד אחר כך יבינו, שהערך כל כך גדול, שהם יחליטו שהם חייבים להכיר את העסק, לעקוב אחריו ולקנות ממנו.

אבל במקום זה מה שקרה היה ההפך.

הפוסט הפך להיות עוד אחד מעשרות אלפי הפוסטים שמשייטים בים הפייסבוק כשמידי פעם מישהו קורא או מגיב ( אם בכלל).

וזה קורה כי אותו תוכן כתוב ( פוסט/מאמר/בלוג) לא הצליח לענות על השאלה הכי חשובה של הקוראים : "למה כדאי לי לקרוא את התוכן הזה?".

כי לרוב אנחנו שוכחים שהמיקוד הוא הקורא ולא מה שמעניין אותנו.

אז כדי לגרום לקוראים שלנו לעצור דווקא אצלנו. אני ממליצה לשאול  5 שאלות בסיסיות שאישית  אני נוהגת לשאול את עצמי,  בכל פעם שאני כותבת תוכן עבורי או עבור  הלקוחות שלי.

מה לשאול כדי לגרום ללקוחות לקרוא את התוכן שלי?

  1. מי הקהל שלי?
  2. מה אני רוצה שהקורא יעשה בסוף הקריאה?
  3. למה כדאי לקורא לקרוא את מה שכתבתי?
  4. האם הקורא ירגיש שנתתי לו ערך?
  5. מה אני רוצה הוא ירגיש בסוף הקריאה?

אני יודעת שלשבת ולענות כל פעם מחדש על השאלות האלה יכול להיות מעייף ומטריד.

ואם אתם קוראים וחושבים לעצמכם, שגם ככה אתם עושים כל כך הרבה בעסק, ועכשיו אני מציעה לכם רק להעמיס על מה שכבר יש.

אל תתייאשו.

קודם כל כמו כל דבר שקשור למיומנות, מדובר כל בתרגול.

ככל שתתמידו לשאול את השאלות האלה, ככה הן עלו לכם בראש באופן אוטומטי עד ליום שבו בלי שתשימו לב, תכתבו מדויק כי השאלות יהיו כבר עמוק במודע שלכם.

שנית, תחשבו על השאלות האלה, ככאלה שתעזורנה לכם לכתוב, באופן שיגרום ללקוחות פוטנציאליים להתעניין בכם הרבה יותר מאשר עכשיו.

ככל שתבינו למה כדאי לקרוא לקרוא את מה שכתבתם, ככה אתם בדרך לבנות קהל שמתעניין בכם, מגלה במעורבות וקונה.

חוץ מזה,

יש את הדף שלי בו אפשר לקבל טיפים, שטיקים ובעיקר תובנות ליצירת תוכן שמביא לקוחות – https://www.facebook.com/Michal-sharon-1560919834235174/

מוזמנים להיכנס.

עד המילה הבאה,

מיכל.

 

 

 

כתוב/כתבי תגובה