את כותבת שוב, ומנסה שוב את התבניות שנתנו לך, אבל המילים הולכות לאיבוד. את מנסה לחבר את הפסקאות כדי לגרום ללקוחות לקרוא ולעקוב, אבל לא מצליחה לארגן את המחשבות שלך. את יודעת באילו מילים להשתמש, אבל הם… הם לא מבינים כמה יש לך להציע.
כתיבה שיווקית היא מיומנות, לא כישרון. אבל מיומנות כמו מיומנות – דורשת תרגול.
אני מתרגלת כתיבה שיווקית יותר מ־6 שנים, וגם כיום אני ממשיכה ללמוד. להתחדש. ואני לא לבד. כותבי התוכן הגדולים בעולם לומדים, מתרגלים, משכתבים וחוזר חלילה, כל יום מחדש. זה מה שהופך את התוכן שלהם לטוב יותר מפעם לפעם. זה מה שגורם להם לצבור עוד ועוד קהל. זה מה שגורם להם להפוך לאוטוריטות, להגדיל הכנסות ולראות יותר תוצאות.