את יודעת שאתר משלך

יכול לבסס אותך כאוטוריטה בתחומך. להיות ערוץ שיווקי מצוין. להביא לקוחות איכותיים. אתר משלך פירושו שאת לא תלויה באף רשת חברתית כדי לשווק, כי שתינו יודעות שהיא עלולה להיסגר בעוד חודש. אין ספק, אתר יכול להגדיל את ההכנסות שלך.

אבל בתכל'ס, כשאת מנסה לכתוב תוכן לאתר שלך, את נעצרת במילה הראשונה. אולי כבר כתבת תוכן לאתר, אבל את מרגישה שהמילים לא מעבירות את הווייב, את האנרגיה ואת הייחודיות שלך. אולי אין לך בכלל זמן לשבת לכתוב תוכן לאתר שלך, כי את מעדיפה בזמן הזה לקדם שירות או מוצר ולהרוויח.

לא משנה מהי הסיבה, את לא לבד.

רוב בעלי העסקים מבינים שאתר משלהם יכול לקדם את העסק שלהם לשלב הבא, אבל כשזה מגיע לכתיבת התוכן משהו נעצר. לא עובד. הסיבות רבות אבל לא באמת חשובות. מה שחשוב הוא שיהיה לך אתר שהוא את. שתרגישי שבמקום לדבר ולהסביר ללקוחות מה את עושה ולמה כדאי לעבוד איתך, הוא יעשה את העבודה במקומך.

יש באתר משהו שאין בשום פלטפורמה שיווקית אחרת – את אורך הרוח לעצור, להתעכב, לקרוא. כשלקוחות נכנסים לאתר, הם יודעים שיש להם הזדמנות להעמיק את ההיכרות איתך ועם מה שאת מציעה. הם יודעים שהם נכנסו אלייך הביתה, ומרגישים כאילו את מארחת אותם פיזית – לבושה במיטב מחלצותייך, מגישה להם משהו חם לשתות ומוסיפה עוגה טעימה בצד.

כי ככה זה. כשהמילים הנכונות כתובות זה כאילו ניהלת עם לקוחותייך שיחה אמיתית. כשהם קוראים את המילים שמפרטות את מה שאת מציעה, את יודעת שאת לא מפספסת שום התנגדות, שאלה או תהייה שאולי מתרוצצות להם בראש לפני הרכישה. כשהם קוראים מי את ומה לקוחות אומרים עלייך, הם יכולים להתחבר, להאמין ולבטוח. כשהם מבינים מה את מציעה להם, הם יודעים למה כדאי להם להישאר ולקרוא.

זה בדיוק מה שאתר שכתוב טוב יעשה עבורך – ימכור.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, את מוזמנת לפנות בהודעה, או בנייד.

הגיע הזמן שהלקוחות שלך ידעו בדיוק מי את, מיכל