איך גורמים ללקוח לשים אלינו לב באוקיינוס המידע שברשת

לפני שנה וחצי אחי התחתן, ולמרות שאני לא מתאפרת באופן קבוע, הפעם החלטתי לחפש מאפרת. ההמלצה היחידה שסמכתי עליה התגלתה כלא יעילה כי היא בדיוק ילדה תאומים. אז נכנסתי לפייסבוק וחיפשתי. נכנסתי לקבוצות מקומיות וחיפשתי בשרשורים ושלא תבלבלו, כמות ההמלצות והתיוגים היתה אינסופית. למה גם אם הדף שלכם נראה טוב, זו לא ערובה ליותר לקוחות.

אחרי שבועיים מצאתי סוף סוף מישהי שהעבודות שלה נראו לי מתאימות. צלצלתי והתעניינתי. לאחר ברור הסתבר שהיא לא פנויה אבל היא היתה נחמדה מספיק כדי להמליץ לי על קולגה. לא היה לי מה להפסיד. אז חיפשתי את הפרופיל שלה ונכנסתי להתרשם. נכנסתי ואהבתי. אהבתי כי העבודות שלה הזכירו לי בדיוק את העבודות של הראשונה. לא יכולתי שלא לחייך לעצמי.

כשחשבתי לעצמי עד כמה זה מקרה מובהק של בעלות עסקים שעושות בדיוק מה שעושות הקולגות שלהן כיהן בטוחות שאם כולן עושות אותו דבר בטח יש איזה סוד שלא גילו להן על כתיבת שמביאה לקוחות אז הן עושות דבר. ובעצם מייצרות תחרות כי אם כולן נראות אותו דבר איך הלקוחה הפוטנציאלית, יכולה לדעת מה יותר מתאימה? ואז נוצרת תחרות.

למה אתם מתחרים בקולגות שלכם במקום פשוט לבלוט?

תחרות שלא אמורה להתרחש בכלל. כי אם הן היו מעלות תוכן מעניין שונה, משפיע, כזה שמעורר בי עניין כאדם לפני שאני הופכת ללקוחה. תוכן שהיה גורם לי לרצות לעקוב. לא היתה בכלל תחרות. אבל מה שקורה. זה שכל ההבדל בניהן עומד על השאלה מי תענה לי ראשונה בטלפון. אבל זו אפילו לא הפואנטה.

לפני חודשיים, היה לי שוב אירוע משפחתי. כזה שידעתי שידעתי שארצה מאפרת. ולמרות שעברה רק חצי שנה לא זכרתי את הפרטים של המאפרת. לא זכרתי גם כי היא לא שמרה על קשר ( פוסט בפני עצמו ). אבל יותר מזה, לא זכרתי כי לא היה משהו מיוחד בדף שלה כדי שהוא ימשיך לעניין אותי, מספיק בשביל לקבוע עליך. אז חזרתי לאותה המלצה שאז לא היתה רלוונטית חזרתי אליה כי החברה שהמליצה לי עליה, השתמשה בשרותיה עוד כמה פעמים מאז והיה לה את מספר הטלפון. ( אם אתן זקוקה להמלצה אשמח לתת את המספר שלה, היא מצוינת). מה אתם רוצים?

אז, אני לא יודעת מה איתכם אבל אני ממש לא רוצה לחשוב שאם מישהו מחפש ללמוד איך לכתוב, תוכן מעניין, כזה שגורם לאחרים לעצור לקרוא, לאהוב ולקנות. כל מה שמבדיל ביני לבין קולגה אחרת זו מידת הזמינות שלי בטלפון. ולכן עם יד על הלב, האם אתם יכולים להגיד עד כמה התוכן שלכם נראה כמו של כולם ועד כמה הוא בולט באוקיינוס הפוסטים שרצים ברשת?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email