אל תמכרו מוצר או שרות תמכרו רעיון.
–
המטרה היחידה של השורה הראשונה היא לגרום לקורא להמשיך לשורה השנייה.
–
תכתבו בפשטות, לא בפשטנות.
–
אל תשכחו, אנשים תמיד רוצים לד עת מה יוצא להם ממה שהם קראו.
–
אל תגרמו לקורא לשאול שאלות שיכולות לענות עליהן מראש במסר שכתבתם.
–
אתם רוצים שהקורא יגיד וואו, נכון, זה בדיוק מה שחשבתי עליו.
–
הפואנטה תמיד צריכה להיות בהתחלה.
–
יותר רעיונות, פחות מילים.
–
כל האלמנטים מסביב אמורים לעשות דבר אחד: לגרום לקורא לקרוא ( תמונות, גרפיקה, תיוגים, אימוגים…)
–
סיימתם לכתוב? עכשיו תמחקו 20%.