3 דרכים לשיפור הכתיבה שלכם כבר בפוסט הבא

מי לא רוצה להפוך כל פוסט למכרה זהב שמביא לקוחות. אז יש רצון ויש מצוי אבל באמצע יש בהחלט מה לעשות כדי לדייק עד כמה שאפשר את המסרים שלנו.

תשמעו סיפור, חוקרים מאוניברסיטת שיקגו ניסו להבין למה יש שורות שגורמות לאנשים ללחוץ על הצג עוד בעוד שיש שורות שבכלל לא מצליחות לעשות את זה.

אז הם חקרו ומצאו שהנבדקים ביססו את ההחלטות שלהם על 3 פקטורים. 2 הראשונים הם תועלת וסקרנות.
עכשיו זה די ברור לנו שאנשים יקראו מסרים שיש בהם כדי להשפיע על ההתנהלות האישית או העיסקית שלהם אבל איך קרה שסקרנות נכנסה לתמונה?
כי תראו לי מישהו שמסתקרן ממשהו ולא מנסה לגלות/להבין/לחקור במה מדובר.
כי כמו תמיד אנשים תמיד מתעניינים במה שיש בו אי וודאות מסוימת לגבי התוכן.
למשל:
"מצאתי את הנוסחה הטובה לכתיבה שמביאה לקוחות- אם אני רוצה להסביר את התועלת".
או
"שימו לב, פריצת דרך בתחום הכתיבה השיווקית- אם אני רוצה לייצר עניין".

הפרמטר השלישי היה התמקדות-
ככל שמה שאתם כותבים יהיה ממוקד כך אנשים יטו לקרוא את מה שכתבתם.
למשל :
במקום לכתוב "איך לשפר את הכתיבה השיווקית שלכם" עדיף לכתוב
"3 דרכים מוכיחות לשיפור הכתיבה שלכם".
( כן, ככה בדיוק התחלתי).

אז עם יד על הלב,
עד כמה אתם מקפידים על תועלת, סקרנות ומיקוד כשאתם כותבים?

כתוב/כתבי תגובה